poniedziałek, 24 czerwca 2013

Popcorn w papierowych rożkach na wieczór filmowy

Pomysł oczywiście powstał w wyniku potrzeby. Jak tu się dzielić miską popcornu jak jeść chcą wszyscy? Najlepiej jak każdy ma swoją, a jeśli będzie ona w formie oldschoolowego, papierowego rożka, tym fajniej! Pomysł łatwy w wykonaniu, można użyć zwykłych białych lub kolorowych kartek. Ja uwielbiam stemple więc postanowiłam ozdobić rożki wzorem, który znalazłam w internecie ;)


Materiały:

kartka A4
zszywacz
stempel (mój jest wycięty ze zwykłej gumki do zmazywania ołówka)
tusz do stempla
popcorn

Wykonanie:

1. Stemplujemy kartkę w ciekawy wzór.


2. Zwijamy kartkę w rożek.


3. Zszywamy na brzegu zszywaczem. Wystarczy jedna zszywka.



4. Wypełniamy po brzegi popcornem i włączamy film!



Powodzenia!

Ps. A tak wyglądały rożki podczas mojej imprezki urodzinowej w kartonie pełnym popcornu!



3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł :). W sam raz na jakąś prywatkę w starym stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wieczorem dodam zdjęcie jak to wyglądało na mojej imprezce urodzinowej. Pomysł wszystkim się spodobał - spełnienie marzeń każdego dziecka, czyli popcorn bez ograniczeń :)

      Usuń
  2. super pomysł!!! na bank wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń