sobota, 15 czerwca 2013

Projekt DIY: Ozdabiamy tenisówki

Pomysłów na przerobienie trampek czy tenisówek jest mnóstwo, ale kolejny nie zaszkodzi. O pomalowaniu trampek markerami myślałam już dawno, ale ostatni konkurs na stronie www.thegreatkate.com.pl przyspieszył realizację tego pomysłu. Moje czarne trampki ozdobiłam azteckimi wzorami, które są hitem tego sezonu. 

DIY tampki - projektkura.pl

Potrzebujemy:

-tenisówki / trampki
-markery kolorowe* (do ciemnych tkanin najlepsze będą olejne markery / cienkopisy)
-ołówek 

*ja użyłam srebrnego, złotego i białego markera olejnego, który wygląda na materiale jak błękitny

1. Zwłaszcza na czarnych tenisówkach zalecam zacząć od wypróbowania w niewidocznym miejscu np. pod językiem jak wyglądają na materiale nasze markery.

2. Zaczynamy od naszkicowania wymyślonego wzoru ołówkiem na tenisówkach. 

3. Nanosimy wzór markerami bazując na szkicu ołówkowym i tenisówki mamy jak nowe!

Powodzenia!

DIY tenisówki - projektkura.pl

DIY stare tenisówki - projektkura.pl

Projekt DIY - projektkura.pl

2 komentarze: