wtorek, 2 lipca 2013

Projekt DIY: Papierowa serwetka

Prosty i szybki projekt papierowej serwetki, obrusu czy bieżnika. Pomysł na wykonanie papierowej podkładki powstał w wyniku przygotowań do spotkania ze znajomymi, podczas którego chciałam udekorować stół w stylu ekologicznym. Dodatkowo, gdy chcemy zaszaleć z kolorami używamy wielobarwnych tuszy i pisaków, bez konieczności kupowania nowych serwetek - mi skończyło się już miejsce na ich przechowywanie:)

papierowy obrus DIY - projektkura.pl

Materiały:

brązowy/szary papier w wybranym rozmiarze
nożyczki
ołówek
połówka ziemniaka
nożyk
tusz do stempli (ja użyłam białego)
pisak / marker (ja użyłam białego, olejnego pisaka)


Wykonanie:

1. Wycinamy z ziemniaka stempel w kształcie kropli.


2. Arkusz papieru docinamy do porządanej wielkości. Na brzegach papieru rysujemy ołówkiem wybrany kształt krawędzi i wycinamy go nożyczkami.



3. Brzeg podkładki dodatkowo podkreślamy wzorem przy użyciu markera.


4. Stemplujemy ziemniakiem na papierze. Czekamy, aż tusz wyschnie i serwetka gotowa. 

Powodzenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz